PRIJAVA

Registracija i cijene

Start your free trial to see how it could help growing your business. MiniCRM is a cloud based
application, you don't need to install anything.

  • Starter
  • 13
  • /month/user*
  • CRM solution with customer and task management to replace Excel sheets.
  • 3 users
  • Account and Contact management
  • Sales Opportunity and Task managemen
  • Available on Smartphones and Tablets
  • Two­factor authentication
  •  
  •  
Start your free trial  
  • Standard
  • 18
  • /month/user*
  • Starter + mass emails, multiple pipelines, invoicing.
  • Min. 5 users
  • Gmail integration, Calendar sync
  • Web forms
  • Mass email and SMS sending
  • Reports
  • Google Analytics
  •  
Start your free trial  
  • Enterprise
  • 50
  • /month/user*
  • Professional + producing unique solutions in the framework of the project
  • User groups and ACL
  • Customisable security settings
  • Website tracking
  • XML sync
  • User event tracking
  • Predictive marketing
  •  
Get in touch with us!
+36 30 728 8776

*VAT may apply (for companies resident in Hungary). Compare plans.

Naši savjetnici spremni su pokazati vam sustav i pomoći vam u početnom korištenju.

Započnite besplatno probno korištenje bez ikakvih zahtjeva. Sustavu možete besplatno pristupati tijekom 14 dana.

Što nudimo?

MiniCRM je cjelovito rješenje po razumnoj cijeni koje vam omogućuje da se usredotočite na vlastite klijente.

Cjelovito rješenje

Snimanje potencijalnih klijenata, slanje e-novosti, upravljanje zadacima, sljedovi za automatizaciju, rješavanje problema za koje je zatražena podrška, slanje računa, stvaranje smislenih i korisnih izvješća. Ne samo softver već pouzdano rješenje smješteno u oblaku.

Podrška savjetnika

Podrška iskusnih savjetnika i spretnog projektnog tima. Paket za trenutni početak korištenja obuhvaća osobno i pojedinačno savjetovanje i prilagodbu.

Jednostavan za učenje i proširenja

MiniCRM možete započeti koristiti za nekoliko sati. Jednostavno se proširuje i prilagođava, raste s vašim potrebama.

Daniel Mihanović

Country Manager mihanovic.daniel@minicrm.io

Česta pitanja

Kako funkcionira probno razdoblje od 14 dana?

Nema zahtjeva. Ako tijekom besplatnog probnog razdoblja od 14 dana ne odaberete svoj tarifni model, neće vam se ništa naplatiti.

Što se događa nakon probnog razdoblja?

Ako odaberete tarifni plan, vaši podaci bit će sačuvani i možete nastaviti raditi u sustavu. Ako ne odaberete tarifni plan, vaš sustav bit će deaktiviran.

Koji su tehnički zahtjevi?

MiniCRM je softver koji se nalazi u oblaku. Trebat će vam samo internetska veza i preglednik (preporučuje se Firefox i Google Chrome). Dostupan je na vašem osobnom računalu, tabletu kao i na pametnom telefonu.

Što se događa s mojim podacima?

Svi podaci u vašem CRM-u pripadaju vama. Ako otkažete svoju pretplatu dobit ćete cjelovitu sigurnosnu kopiju koju možete uvesti u novi softver.

Mogu li i kada mijenjati tarifni model?

U svakom trenutku možete povećati ili smanjiti tarifni model na stranici sustava Postavke / Pretplata. Pretplatu možete uvijek otkazati, nema nikakvog ugovora.

Tko se smatra korisnikom?

Članovi vašeg tima koji imaju aktivni pristup u MiniCRM. Ne računaju se vaši klijenti s pristupom na vaš portal za klijente..

Što kažu naši korisnici

„“Korištenjem MiniCRM-a jednostavno je upravljati s više prodajnih timova jer je potreban samo jedan sustav za njihovu provjeru i pokretanje projekata.””
Csaba Rácz,
Naspers OCS Hungary Kft. (Árukereső.hu)


“MiniCRM nam je pomogao već u prvoj godini korištenja izuzetno značajnim povećanjem prihoda. Dobili smo izvrstan CRM sustav.”
István Rácz,
Central Médiacsoport Zrt.


“MiniCRM pomaže i čini posao učinkovitijim. Prije smo ga koristili samo kao marketinški alat, no sada on podržava cjelokupni prodajni proces.”
Gábor Decsov,
Hörmann Hungária Kft.