Integracija s Google Analytics

Korištenje Google Analytics

Svrha web stranice je stvaranje prihoda pretvorbom gostiju u klijente. Kako biste to postigli potrebno je stalno analizirati i pratiti svoje web mjesto.

Google Analytics je besplatna usluga web analize koja osigurava statistiku o izvoru potencijalnih klijenata, ključnim riječima, oglasima i vremenu koje su posjetitelji proveli pregledavajući vaše web mjesto i slično.

Kako biste otvorili račun Google Analytics kliknite na: https://www.google.com/intl/en_uk/analytics/

Registracija je moguća uporabom adrese Gmail.com e-pošte i lozinkom. Nakon prijave kliknite na [Registracija] [1.1.].

01_regisztracio

Nakon ispunjavanja polja kliknite na tipku [Nabavi ID praćenja] [1.2.]. Trebate zalijepiti generirani kod praćenja na svaku web stranicu koju želite pratiti [1.3.].

02_adatlap

03_kod

Nakon umetanja koda možete započeti korištenje Google Analytics.

Najvažnije značajke su sljedeće:

Praćenje pretvorbe pomoću Google Analytics

Pretvorba je radnja korisnika koja ima vrijednost za vaše poslovanje, primjerice:

  • zahtjev za ponudu, naručivanje / kupovinu
  • registracija ili pretplata na vaše e-novosti
  • preuzimanje sadržaja
  • posjećivanje web mjesta

Mjerenjem pretvorbi možete istražiti koji marketinški postupak i kanal je najuspješniji.

Primjerice, investirali ste USD 100.000 u Google AdWords i Facebook oglašavanje. Google AdWords je generirao 1000 posjetitelja i 100 narudžbi, a Facebook je generirao 5000 posjetitelja i 50 narudžbi. Iako ste potrošili isti iznos novaca na oba načina oglašavanja, postotak pretvorbe Google AdWordsa je 10%, a Facebooka je samo 1%.

Određivanje Google Analytics ciljeva

Za postavljanje ciljeva slijedite postupak:

  1. Kliknite na karticu [Admin] [2.1.].
  2. Odaberite web mjesto na koje želite dodati cilj [2.2.].
  3. Kliknite na Ciljevi [2.3.]. 05_celok_beallitasa
  4. Za dodavanje novog cilja kliknite na tipku + NOVI CILJ [2.4.].

05_celok_beallitasa

Integracija MiniCRM i Google Analytics

MiniCRM može automatski primati podatke kampanje pohranjene u Google Analytics kolačićima. Neki dijelovi toga se automatski prikupljaju i ovdje se spremaju i podaci dobiveni u UTM parametru.

Primjer:

  • Stranica registracije: Stranica sadrži obrazac putem kojega su podaci pretplatnika dodani u MiniCRM.
  • Stranica preporuke: Stranica s koje je pretplatnik preusmjeren na web mjesto koje sadrži stranicu za registraciju. Ako je pretplatnik koristio pretraživač prikazuje se google.com.

Za dodatne informacije pogledajte: https://support.google.com/analytics/answer/1033173?hl=en&ref_topic=1631856

Ako integracija radi, izvorne podatke možete vidjeti u povijesti kartice klijenta koji se registrirao putem web obrasca [3.1.].

06_MiniCRM_Analytics_integracio

Za pregled detaljne statistike otvorite stranicu Izvješća > Marketing.

Google Analytics podržava dva koda praćenja (analytics.js i ga.js) ili (Universal Analytics i Classic Analytics). Integracija radi samo ako koristite ga.js / Classic Analytics.

Za dodatne informacije pogledajte: https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/gajs/

“Universal Analytics« ne pohranjuje podatke kampanje” u pregledniku pa ih MiniCRM ne može primati.