Modul službe za pomoć

U modulu službe za pomoć možete upravljati postavljenim pitanjima i zahtjevima poslanima s portala za korisnike.

Modul službe pomoći ------------------ Vaši klijenti mogu zatražiti pomoć putem: - **[E-pošte](#email)** - **[Obrazaca](#form)** - **[Telefona](#phone)** ### Izvješćivanje e-poštom Trebat ćete **Upravitelja dolazne pošte** kako biste primali i obrađivali ova izvješća jer na njega možete preusmjeriti svoju službenu adresu e-pošte u tvrtci (help@companyname.com). MiniCRM automatski snima dolaznu e-poštu poslanu na tu adresu te pojedinosti o kontaktu kao novu etiketu ili posjetnicu (u slučaju novog klijenta) u modulu Službe pomoći. ### Dodavanje etikete putem obrazaca Zahtjeve je moguće automatski dodati u modul Službe pomoći putem obrazaca. ### Telefonski poziv Član podrške za korisnike treba ručno snimiti etiketu u modulu Službe pomoći. Za dodatne informacije pogledajte: **[Dodavanje novih klijenata, kartica]**(/help/adding-new-clients-cards/) ![Válasz opció](https://d26cfm2pfnephr.cloudfront.net/uploads/2014/12/01_save.png)