Modul službe za pomoć

U modulu službe za pomoć možete upravljati postavljenim pitanjima i zahtjevima poslanima s portala za korisnike.

Modul službe pomoći

Vaši klijenti mogu zatražiti pomoć putem:

Izvješćivanje e-poštom

Trebat ćete Upravitelja dolazne pošte kako biste primali i obrađivali ova izvješća jer na njega možete preusmjeriti svoju službenu adresu e-pošte u tvrtci (help@companyname.com). MiniCRM automatski snima dolaznu e-poštu poslanu na tu adresu te pojedinosti o kontaktu kao novu etiketu ili posjetnicu (u slučaju novog klijenta) u modulu Službe pomoći.

Za dodatne informacije pogledajte: [Obrasci](https://www.minicrm.hr/help/forms/) > [Upravitelj dolazne pošte](https://www.minicrm.hr/help/forms/#upraviteljdolaznepošte)

Dodavanje etikete putem obrazaca

Zahtjeve je moguće automatski dodati u modul Službe pomoći putem obrazaca.

Za dodatne informacije pogledajte: Obrasci > Stvaranje i postavljanje obrazaca

Telefonski poziv

Član podrške za korisnike treba ručno snimiti etiketu u modulu Službe pomoći.

Za dodatne informacije pogledajte: [Dodavanje novih klijenata, kartica](https://www.minicrm.hr/help/adding-new-clients-cards/)

Válasz opció