Česta pitanja
Što je to MiniCRM? Čemu služi?
- CRM sustavi organiziraju i automatiziraju prodajne procese, marketing i službu pomoći. Možete spremiti sve podatke o klijentima u jedan sustav.
Kad počinje probno razdoblje?
- U svakom trenutku možete zahtijevati sustav, a probno razdoblje počinje prvom prijavom.
Što se događa nakon probnog razdoblja?
- Ako uplatite tarifni model, čuvat ćemo vaše podatke i možete nastaviti raditi u sustavu. Ako ne uplatite tarifni model , vaš sustav bit će deaktiviran.
Jesu li moji podaci sigurni i arhivirani?
- Da. Imamo SSL certifikat i možete zaštititi svoj račun postavljanjem provjere autentičnosti s dva faktora (e-pošta + lozinka). Ako otkažete svoju pretplatu dobit ćete cjelovitu sigurnosnu kopiju koju možete uvesti u novi softver. Svi podaci u vašem sustavu pripadaju vama.
Trebam li kupiti sustav za svakog suradnika?
- Ne trebate kupovati više sustava. Samo u sustav dodajte svoje suradnike kao korisnike.
Postoji li ugovor?
- Ne i nema određenog roka za pretplatu, uvijek možete otkazati pretplatu i uvijek možete otkazati račun. Ne naplaćujemo dodatne pristojbe i nećete više dobiti račun.
Koju vrstu podrške nudi MiniCRM?
- Naši iskusni savjetnici spremni su pomoći vam putem telefona ili dijeljenjem zaslona.
Što trebam instalirati kako bih koristio/la softver?
- MiniCRM je softver koji se nalazi u oblaku. Potrebna vam je samo internetska veza i preglednik. Dostupan je na vašem osobnom računalu, tabletu kao i na pametnom telefonu.
Može li se povezati MiniCRM s drugim softverom?
- Da, to je moguće putem API. Kako biste to učinili možda ćete trebati razvojne programere od pružatelja drugog softvera.
Natrag na vrh