
Što se događa?
Provjerite učinkovitost zaposlenika u izvješćima: koliko klijenata imaju, koja je njihova stopa zatvaranja i koliko prosječno traje zatvaranje prodaje.
Preuzmite kontrolu i jednostavno dodjeljujte zadatke svojim zaposlenicima.
Savjetovanje Probajte besplatnoProvjerite učinkovitost zaposlenika u izvješćima: koliko klijenata imaju, koja je njihova stopa zatvaranja i koliko prosječno traje zatvaranje prodaje.
Spremite u MiniCRM pojedinosti o tome što, gdje i s kim ste razgovarali. Priložite dokumente (primjerice ponude, ugovore) i arhivirajte važnu e-poštu.
Savjet: Pristupite MiniCRM-u s vašeg tableta ili pametnog telefona.
Automatski prikupite potencijalne klijente s vaše web stranice. MiniCRM ih organizira i podsjeća suradnike na njihove nove zadatke.
Savjet: Upravljajte svojom službom pomoći pomoću MiniCRM-a za mjerenje zadovoljstva klijenata.
Prijavite se u MiniCRM kako biste u zadacima vidjeli na kojim projektima vaši zaposlenici trenutno rade.
Savjet: Filtrirajte kartice zaposlenika da biste vidjeli klijente i zadatke koji im pripadaju.
Stvarajte zadatke s rokovima i nakon njihova zatvaranja stavite ih u povijest. Na taj način možete učinkovito upravljati svojim vremenom. Isto tako, kasnije ćete točno znati o čemu ste prije toga razgovarali sa svojim klijentima.
Savjet: Sinkronizirajte MiniCRM s vašim omiljenim aplikacijama kalendara na telefonu kako biste mogli dobiti podsjetnike o sljedećim zadacima.
U MiniCRM-u prikupite sve kontaktne pojedinosti i povijest svojih klijenata. Na taj način novi suradnik može odmah nastaviti tamo gdje je prethodnik stao.
Provjerite u izvješćima koliko vremena vaši prodajni predstavnici provode u razgovorima s potencijalnim klijentima koji neće postati kupci.
Savjet: U statusima možete vidjeti koliko potencijalnih klijenata vaša tvrtka trenutno ima.
Kao izvršni rukovoditelj sigurno se susrećete s mnogim izazovima. Rastom broja zaposlenika vaši zadaci postaju sve kompliciraniji. MiniCRM podsjeća vaše suradnike o važnim zadacima te vam tako omogućuje uvesti red u poslovanje vaše tvrtke.
Riješite se gomile papira i tablica: prijeđite na standardizirani sustav poslovanja u kojem i vaši zaposlenici mogu jednostavno raditi. Pogledajte na čemu točno rade vaši zaposlenici i s kojim rezultatima. Dodijelite zadatke suradnicima koji to mogu završiti kako biste se mogli koncentrirati na zaista važne stvari.