Sljedovi za automatizaciju (e-pošta, SMS, zadatak)
Prikaz sljedova za automatizaciju ------------------------ Kako biste prikazali aktivne i neaktivne sljedove za automatizaciju u modulu kliknite na **Sljedovi za automatizaciju [1.1.]**. Možete ih filtrirati prema statusu **(aktivni ili neaktivni) [1.2.]** i vrsti **(status ili filtar) [1.3.]** i to klikom na stavku. Ako ste započeli zakazano slanje i filtrirali ste prema vrsti, također će biti prikazani i na popisu sljedova za automatizaciju.  **Sljedove za automatizaciju pokreću se s obzirom na:** - **Status** - **Filtar** Stvaranje sljedova za automatizaciju ------------------------ Za stvaranje novog slijeda za automatizaciju kliknite na tipku **[Novi slijed za automatizaciju] [2.1.]**. Ispunite polja i kliknite na **[Dodaj] [2.2.]**.   ### Vrsta Možete odabrati između 2 vrste:: - **Status:** Predlošci će biti poslani, a zadaci dodijeljeni karticama filtriranim prema odabranom statusu. - **Filtar:** Poruke će biti poslane vašim klijentima i suradnicima, a zadaci dodijeljeni korisnicima na karticama filtriranim prema postavljenim uvjetima filtra. ### Kriterij Možete odabrati određeni status ili filtar. Kartice koje pripadaju odabranom statusu / filtru pojavit će se u slijedu za automatizaciju.Za kriterij (primjerice za status) može se postaviti samo jedan slijed za automatizaciju. Ako status / filtar nije uključen u popis vrijednosti, za njega je već postavljen slijed za automatizaciju. U tom slučaju nove postavke je moguće izvršiti uređivanjem postojećih.
### Samo novi projekti
Ako označite mogućnost Samo novi projekti poruke će primiti samo oni klijenti čije su kartice dodane u slijed za automatizaciju nakon njegova stvaranja.
Osobe za kontakt kartica koje se već nalaze u odabranom statusu / filtru neće primati poruke. Ovo polje nije moguće kasnije mijenjati..
Postavke
---------
U slijed za automatizaciju moguće je dodati sljedeće stavke:
- **[E-pošta na račun](#e-pošta_na_račun)**
- **[SMS poruka za račun](#sms_poruka_za_račun)**
- **[E-pošta za korisnika](#e-pošta_za_korisnika)**
- **[Zadatak za korisnika](#zadatak_za_korisnika)**
### E-pošta za račun
Dodavanjem ove stavke možete slati poruke e-pošte na zadane adrese e-pošte klijenata. Možete dodati dva predloška e-pošte (inačica »A« i »B«).
MiniCRM stvara odvojenu statistiku ovih predložaka u izvješćima e-pošte.
A/B predloške je moguće koristiti za više od jednog koraka. Jedan primatelj uvijek prima istu inačicu, pa možete isprobati različite teme i komunikaciju i možete poboljšati inačicu koja ima veći postotak otvaranja i klikova.

### SMS poruka za račun
Dodavanjem ove stavke možete automatski slati SMS poruke na zadane brojeve mobitela klijenata.

### E-pošta za korisnika
Dodavanjem ove stavke možete e-poštom slati zadatke svojim suradnicima i podsjetiti ih na događaje i zadatke. Klijenti neće primiti ovu poruku.

### Zadatak za korisnika
Dodavanjem ove stavke možete automatski dodijeliti zadatke korisnicima. Oni će biti prikazani među zadacima na odgovarajućoj kartici (ili više njih). Samo korisnici primaju te zadatke.

Uredi korake
-----------
Za dodavanje stavke, uhvatite je i premjestite na lijevu stranu.
Za spremanje postavki kliknite na **[Spremi] [3.1.]**.
Za izmjenu koraka kliknite na ikonu **ključa [3.2.]**.
Za promjenu položaja koraka unutar slijeda za automatizaciju, uhvatite okvir i pomaknite ga prema gore ili dolje **[3.3.]**.
Za brisanje koraka kliknite na **crvenu** ikonu pokraj njega **[3.4.]**.

### Dani odgode [3.5.]
Možete odrediti koliko dana treba proći između slanja poruka. Ako postavite prvu poruku i unesete broj u ovo polje (primjerice 2), poruka će se poslati dva dana nakon što je dodana u slijed za automatizaciju.
### Zakazano vrijeme [3.6.]
Poruka će biti poslana onaj dan koji ste ovdje odredili (dan i sat).
Ako odaberete dan iz padajućeg popisa, poruka se šalje odabranog dana, čak iako su uvjeti i prije toga ispunjeni.
Ako odaberete **Bilo koji dan** poruka će biti poslana čim se ispune uvjeti.
Ako odaberete Radni dan sustav šalje poruku čim se ispune uvjeti i to samo radnim danom. Ako se uvjeti ispune tijekom vikenda, poruka će biti poslana u ponedjeljak.
Ista logika primjenjuje se na mogućnost **Vikend**.
Možete odabrati bilo koji sat od 24 sata dnevno. Ako odaberete **bilo kada** poruka će biti poslana čim se ispune uvjeti.
### Predložak e-pošte / SMS-a / zadatka [3.7.]
Za odabir predloška e-pošte, SMS-a ili zadatka kliknite na **Odaberi predložak**.
Možete odabrati dva predloška e-pošte (inačica A i B).
Za dodatne informacije pogledajte: **[Postavke](#settings)** > **[E-pošta za račun](#email_to_account)**
### Primatelj [3.8.]
Primatelja možete odabrati iz padajućeg popisa.
### Pošiljatelj [3.9.]
Za poruke e-pošte i SMS poruke možete odabrati pošiljatelja.

Aktiviranje i deaktiviranje
------------------------
Nakon uređivanja i izvršenja postavki kliknite na tipku **[Aktiviraj] [4.1.]**.

Za deaktiviranje slijeda za automatizaciju kliknite na tipku **[Deaktiviraj] [4.2.]**.

Kontrola slijeda za automatizaciju
------------------
- Kontrola slijeda za automatizaciju upravlja samo aktivnim sljedovima za automatizaciju.
- Kontrola slijeda za automatizaciju pokreće se svakih 15 minuta, pa je moguće da ćete nakon stvaranja novog slijeda trebati pričekati oko 5 minuta kako biste na popisu vidjeli kartice.
- Trajanje slanja ovisi o količini poruka.
- Tijekom izvršavanja slijeda za automatizaciju vrši se samo jedan korak. Preporučuje se na prvo mjesto postaviti najvažniji korak.
- Ako ste korak zakazali određenog dana (primjerice u ponedjeljak), poruka će biti poslana toga dana. Ako ne uspije, korak će biti izvršen tjedan dana kasnije, također u ponedjeljak.
Statistika e-pošte
------------------
Za pregled statistike slanja kliknite na tipku **[Izvješće] [5.1.]**.

Statistika prikazuje broj poslanih poruka slijedom za automatizaciju u navedenom razdoblju te postotak otvorenih poruka, klikova na vezu i otkazanih pretplata.
Za dodatne informacije pogledajte: [**Email Statistics**](/help/email-statistics/)
Neželjena pošta
----
MiniCRM ima nultu toleranciju prema neželjenoj pošti - spamu.
Za dodatne informacije pogledajte: **[Neželjena pošta: Nulta tolerancija](/help/spam/)**