Sljedovi za automatizaciju (e-pošta, SMS, zadatak)

Prikaz sljedova za automatizaciju

Kako biste prikazali aktivne i neaktivne sljedove za automatizaciju u modulu kliknite na Sljedovi za automatizaciju [1.1.].

Možete ih filtrirati prema statusu (aktivni ili neaktivni) [1.2.] i vrsti (status ili filtar) [1.3.] i to klikom na stavku.

Ako ste započeli zakazano slanje i filtrirali ste prema vrsti, također će biti prikazani i na popisu sljedova za automatizaciju.

Za dodatne informacije pogledajte: : Slanje e-pošte (skupna e-pošta, sljedovi za automatizaciju) > Skupna e-pošta u zakazano vrijeme

automatizmusok

Sljedove za automatizaciju pokreću se s obzirom na:

  • Status
  • Filtar

Stvaranje sljedova za automatizaciju

Za stvaranje novog slijeda za automatizaciju kliknite na tipku [Novi slijed za automatizaciju] [2.1.]. Ispunite polja i kliknite na [Dodaj] [2.2.].

02_uj_automatizmus

03_uj_automatizmus2

Vrsta

Možete odabrati između 2 vrste::

  • Status: Predlošci će biti poslani, a zadaci dodijeljeni karticama filtriranim prema odabranom statusu.
  • Filtar: Poruke će biti poslane vašim klijentima i suradnicima, a zadaci dodijeljeni korisnicima na karticama filtriranim prema postavljenim uvjetima filtra.

Kriterij

Možete odabrati određeni status ili filtar. Kartice koje pripadaju odabranom statusu / filtru pojavit će se u slijedu za automatizaciju.

Za kriterij (primjerice za status) može se postaviti samo jedan slijed za automatizaciju. Ako status / filtar nije uključen u popis vrijednosti, za njega je već postavljen slijed za automatizaciju. U tom slučaju nove postavke je moguće izvršiti uređivanjem postojećih.

Samo novi projekti

Ako označite mogućnost Samo novi projekti poruke će primiti samo oni klijenti čije su kartice dodane u slijed za automatizaciju nakon njegova stvaranja.

Osobe za kontakt kartica koje se već nalaze u odabranom statusu / filtru neće primati poruke. Ovo polje nije moguće kasnije mijenjati..

Postavke

U slijed za automatizaciju moguće je dodati sljedeće stavke:

E-pošta za račun

Dodavanjem ove stavke možete slati poruke e-pošte na zadane adrese e-pošte klijenata. Možete dodati dva predloška e-pošte (inačica »A« i »B«).

MiniCRM stvara odvojenu statistiku ovih predložaka u izvješćima e-pošte.

A/B predloške je moguće koristiti za više od jednog koraka. Jedan primatelj uvijek prima istu inačicu, pa možete isprobati različite teme i komunikaciju i možete poboljšati inačicu koja ima veći postotak otvaranja i klikova.

08_email_ugyfelnek

SMS poruka za račun

Dodavanjem ove stavke možete automatski slati SMS poruke na zadane brojeve mobitela klijenata.

09_sms_ugyfelnek

E-pošta za korisnika

Dodavanjem ove stavke možete e-poštom slati zadatke svojim suradnicima i podsjetiti ih na događaje i zadatke. Klijenti neće primiti ovu poruku.

09_email_felhasznalonak

Zadatak za korisnika

Dodavanjem ove stavke možete automatski dodijeliti zadatke korisnicima. Oni će biti prikazani među zadacima na odgovarajućoj kartici (ili više njih). Samo korisnici primaju te zadatke.

10_teendo_felhasznalonak

Uredi korake

Za dodavanje stavke, uhvatite je i premjestite na lijevu stranu.

Za spremanje postavki kliknite na [Spremi] [3.1.].

Za izmjenu koraka kliknite na ikonu ključa [3.2.].

Za promjenu položaja koraka unutar slijeda za automatizaciju, uhvatite okvir i pomaknite ga prema gore ili dolje [3.3.].

Za brisanje koraka kliknite na crvenu ikonu pokraj njega [3.4.].

11_automatizmus_lepeseinek_testreszabasa

Dani odgode [3.5.]

Možete odrediti koliko dana treba proći između slanja poruka. Ako postavite prvu poruku i unesete broj u ovo polje (primjerice 2), poruka će se poslati dva dana nakon što je dodana u slijed za automatizaciju.

Za dodatne informacije pogledajte: Slanje e-pošte (skupna e-pošta, sljedovi za automatizaciju)Postupak slanja e-pošte

Zakazano vrijeme [3.6.]

Poruka će biti poslana onaj dan koji ste ovdje odredili (dan i sat).

Ako odaberete dan iz padajućeg popisa, poruka se šalje odabranog dana, čak iako su uvjeti i prije toga ispunjeni.

Ako odaberete Bilo koji dan poruka će biti poslana čim se ispune uvjeti.

Ako odaberete Radni dan sustav šalje poruku čim se ispune uvjeti i to samo radnim danom. Ako se uvjeti ispune tijekom vikenda, poruka će biti poslana u ponedjeljak.

Ista logika primjenjuje se na mogućnost Vikend.

Možete odabrati bilo koji sat od 24 sata dnevno. Ako odaberete bilo kada poruka će biti poslana čim se ispune uvjeti.

Predložak e-pošte / SMS-a / zadatka [3.7.]

Za odabir predloška e-pošte, SMS-a ili zadatka kliknite na Odaberi predložak.

Možete odabrati dva predloška e-pošte (inačica A i B).

Za dodatne informacije pogledajte: Postavke > E-pošta za račun

Primatelj [3.8.]

Primatelja možete odabrati iz padajućeg popisa.

Pošiljatelj [3.9.]

Za poruke e-pošte i SMS poruke možete odabrati pošiljatelja.

14_automatizmus_lepeseinek_testreszabasa4

Aktiviranje i deaktiviranje

Nakon uređivanja i izvršenja postavki kliknite na tipku [Aktiviraj] [4.1.].

15_automatizmus_aktivalasa

Za deaktiviranje slijeda za automatizaciju kliknite na tipku [Deaktiviraj] [4.2.].

16_automatizmus_lekapcsolasa

Kontrola slijeda za automatizaciju

  • Kontrola slijeda za automatizaciju upravlja samo aktivnim sljedovima za automatizaciju.
  • Kontrola slijeda za automatizaciju pokreće se svakih 15 minuta, pa je moguće da ćete nakon stvaranja novog slijeda trebati pričekati oko 5 minuta kako biste na popisu vidjeli kartice.
  • Trajanje slanja ovisi o količini poruka.
  • Tijekom izvršavanja slijeda za automatizaciju vrši se samo jedan korak. Preporučuje se na prvo mjesto postaviti najvažniji korak.
  • Ako ste korak zakazali određenog dana (primjerice u ponedjeljak), poruka će biti poslana toga dana. Ako ne uspije, korak će biti izvršen tjedan dana kasnije, također u ponedjeljak.

Statistika e-pošte

Za pregled statistike slanja kliknite na tipku [Izvješće] [5.1.].

Email statisztikák
megtekintése

Statistika prikazuje broj poslanih poruka slijedom za automatizaciju u navedenom razdoblju te postotak otvorenih poruka, klikova na vezu i otkazanih pretplata.

Za dodatne informacije pogledajte: Email Statistics

Neželjena pošta

MiniCRM ima nultu toleranciju prema neželjenoj pošti - spamu.

Za dodatne informacije pogledajte: Neželjena pošta: Nulta tolerancija