Sljedovi za automatizaciju (e-pošta, SMS, zadatak)

Prikaz sljedova za automatizaciju ------------------------ Kako biste prikazali aktivne i neaktivne sljedove za automatizaciju u modulu kliknite na **Sljedovi za automatizaciju [1.1.]**. Možete ih filtrirati prema statusu **(aktivni ili neaktivni) [1.2.]** i vrsti **(status ili filtar) [1.3.]** i to klikom na stavku. Ako ste započeli zakazano slanje i filtrirali ste prema vrsti, također će biti prikazani i na popisu sljedova za automatizaciju. ![automatizmusok](https://d26cfm2pfnephr.cloudfront.net/uploads/2015/01/01_follow_up_sequence.png) **Sljedove za automatizaciju pokreću se s obzirom na:** - **Status** - **Filtar** Stvaranje sljedova za automatizaciju ------------------------ Za stvaranje novog slijeda za automatizaciju kliknite na tipku **[Novi slijed za automatizaciju] [2.1.]**. Ispunite polja i kliknite na **[Dodaj] [2.2.]**. ![02\_uj\_automatizmus](https://d26cfm2pfnephr.cloudfront.net/uploads/2015/01/02_new_follow_up.png) ![03\_uj\_automatizmus2](https://d26cfm2pfnephr.cloudfront.net/uploads/2015/01/03_type_criterion.png) ### Vrsta Možete odabrati između 2 vrste:: - **Status:** Predlošci će biti poslani, a zadaci dodijeljeni karticama filtriranim prema odabranom statusu. - **Filtar:** Poruke će biti poslane vašim klijentima i suradnicima, a zadaci dodijeljeni korisnicima na karticama filtriranim prema postavljenim uvjetima filtra. ### Kriterij Možete odabrati određeni status ili filtar. Kartice koje pripadaju odabranom statusu / filtru pojavit će se u slijedu za automatizaciju.
Za kriterij (primjerice za status) može se postaviti samo jedan slijed za automatizaciju. Ako status / filtar nije uključen u popis vrijednosti, za njega je već postavljen slijed za automatizaciju. U tom slučaju nove postavke je moguće izvršiti uređivanjem postojećih.
### Samo novi projekti Ako označite mogućnost Samo novi projekti poruke će primiti samo oni klijenti čije su kartice dodane u slijed za automatizaciju nakon njegova stvaranja.
Osobe za kontakt kartica koje se već nalaze u odabranom statusu / filtru neće primati poruke. Ovo polje nije moguće kasnije mijenjati..
Postavke --------- U slijed za automatizaciju moguće je dodati sljedeće stavke: - **[E-pošta na račun](#e-pošta_na_račun)** - **[SMS poruka za račun](#sms_poruka_za_račun)** - **[E-pošta za korisnika](#e-pošta_za_korisnika)** - **[Zadatak za korisnika](#zadatak_za_korisnika)** ### E-pošta za račun Dodavanjem ove stavke možete slati poruke e-pošte na zadane adrese e-pošte klijenata. Možete dodati dva predloška e-pošte (inačica »A« i »B«). MiniCRM stvara odvojenu statistiku ovih predložaka u izvješćima e-pošte. A/B predloške je moguće koristiti za više od jednog koraka. Jedan primatelj uvijek prima istu inačicu, pa možete isprobati različite teme i komunikaciju i možete poboljšati inačicu koja ima veći postotak otvaranja i klikova. ![08\_email\_ugyfelnek](https://d26cfm2pfnephr.cloudfront.net/uploads/2015/01/04_email_to_account.png) ### SMS poruka za račun Dodavanjem ove stavke možete automatski slati SMS poruke na zadane brojeve mobitela klijenata. ![09\_sms\_ugyfelnek](https://d26cfm2pfnephr.cloudfront.net/uploads/2015/01/05_sms_to_account.png) ### E-pošta za korisnika Dodavanjem ove stavke možete e-poštom slati zadatke svojim suradnicima i podsjetiti ih na događaje i zadatke. Klijenti neće primiti ovu poruku. ![09\_email\_felhasznalonak](https://d26cfm2pfnephr.cloudfront.net/uploads/2015/01/06_email_to_user.png) ### Zadatak za korisnika Dodavanjem ove stavke možete automatski dodijeliti zadatke korisnicima. Oni će biti prikazani među zadacima na odgovarajućoj kartici (ili više njih). Samo korisnici primaju te zadatke. ![10\_teendo\_felhasznalonak](https://d26cfm2pfnephr.cloudfront.net/uploads/2015/01/07_task_to_user.png) Uredi korake ----------- Za dodavanje stavke, uhvatite je i premjestite na lijevu stranu. Za spremanje postavki kliknite na **[Spremi] [3.1.]**. Za izmjenu koraka kliknite na ikonu **ključa [3.2.]**. Za promjenu položaja koraka unutar slijeda za automatizaciju, uhvatite okvir i pomaknite ga prema gore ili dolje **[3.3.]**. Za brisanje koraka kliknite na **crvenu** ikonu pokraj njega **[3.4.]**. ![11\_automatizmus\_lepeseinek\_testreszabasa](https://d26cfm2pfnephr.cloudfront.net/uploads/2015/01/08_edit_steps.png) ### Dani odgode [3.5.] Možete odrediti koliko dana treba proći između slanja poruka. Ako postavite prvu poruku i unesete broj u ovo polje (primjerice 2), poruka će se poslati dva dana nakon što je dodana u slijed za automatizaciju. ### Zakazano vrijeme [3.6.] Poruka će biti poslana onaj dan koji ste ovdje odredili (dan i sat). Ako odaberete dan iz padajućeg popisa, poruka se šalje odabranog dana, čak iako su uvjeti i prije toga ispunjeni. Ako odaberete **Bilo koji dan** poruka će biti poslana čim se ispune uvjeti. Ako odaberete Radni dan sustav šalje poruku čim se ispune uvjeti i to samo radnim danom. Ako se uvjeti ispune tijekom vikenda, poruka će biti poslana u ponedjeljak. Ista logika primjenjuje se na mogućnost **Vikend**. Možete odabrati bilo koji sat od 24 sata dnevno. Ako odaberete **bilo kada** poruka će biti poslana čim se ispune uvjeti. ### Predložak e-pošte / SMS-a / zadatka [3.7.] Za odabir predloška e-pošte, SMS-a ili zadatka kliknite na **Odaberi predložak**. Možete odabrati dva predloška e-pošte (inačica A i B). Za dodatne informacije pogledajte: **[Postavke](#settings)** > **[E-pošta za račun](#email_to_account)** ### Primatelj [3.8.] Primatelja možete odabrati iz padajućeg popisa. ### Pošiljatelj [3.9.] Za poruke e-pošte i SMS poruke možete odabrati pošiljatelja. ![14\_automatizmus\_lepeseinek\_testreszabasa4](https://d26cfm2pfnephr.cloudfront.net/uploads/2015/01/09_steps.png) Aktiviranje i deaktiviranje ------------------------ Nakon uređivanja i izvršenja postavki kliknite na tipku **[Aktiviraj] [4.1.]**. ![15\_automatizmus\_aktivalasa](https://d26cfm2pfnephr.cloudfront.net/uploads/2015/01/10_activate.png) Za deaktiviranje slijeda za automatizaciju kliknite na tipku **[Deaktiviraj] [4.2.]**. ![16\_automatizmus\_lekapcsolasa](https://d26cfm2pfnephr.cloudfront.net/uploads/2015/01/11_inactivate.png) Kontrola slijeda za automatizaciju ------------------ - Kontrola slijeda za automatizaciju upravlja samo aktivnim sljedovima za automatizaciju. - Kontrola slijeda za automatizaciju pokreće se svakih 15 minuta, pa je moguće da ćete nakon stvaranja novog slijeda trebati pričekati oko 5 minuta kako biste na popisu vidjeli kartice. - Trajanje slanja ovisi o količini poruka. - Tijekom izvršavanja slijeda za automatizaciju vrši se samo jedan korak. Preporučuje se na prvo mjesto postaviti najvažniji korak. - Ako ste korak zakazali određenog dana (primjerice u ponedjeljak), poruka će biti poslana toga dana. Ako ne uspije, korak će biti izvršen tjedan dana kasnije, također u ponedjeljak. Statistika e-pošte ------------------ Za pregled statistike slanja kliknite na tipku **[Izvješće] [5.1.]**. ![Email statisztikák megtekintése](https://d26cfm2pfnephr.cloudfront.net/uploads/2015/01/12_report.png) Statistika prikazuje broj poslanih poruka slijedom za automatizaciju u navedenom razdoblju te postotak otvorenih poruka, klikova na vezu i otkazanih pretplata. Za dodatne informacije pogledajte: [**Email Statistics**](/help/email-statistics/) Neželjena pošta ---- MiniCRM ima nultu toleranciju prema neželjenoj pošti - spamu. Za dodatne informacije pogledajte: **[Neželjena pošta: Nulta tolerancija](/help/spam/)**